У Дніпрі відбувся унікальний освітній форум «Дніпро. Стійкість. Розвиток», у якому взяли участь понад чотириста учасників, що представляли заклади дошкільної, середньої та профтехосвіти, а також спортивні й культурні інституції міста. Форум проходив одночасно на дев’яти локаціях, однією з яких став єврейський ліцей №144 імені Леві-Іцхака Шнеєрсона.
Тема секції, яка була представлена в єврейському ліцеї, формулювалася так: «Штучний інтелект та суспільство: можливості та виклики для людства у цифрову епоху» і виявилася дуже затребуваною – усі місця для участі в ній були миттєво заповнені, хоча учасники форуму могли заявити про свої уподобання й подати заявку на різні локації. «Ми дуже раді, що наша тема виявилася настільки затребуваною, і охочих було набагато більше, ніж місць, – говорить заступниця директорки Тетяна Сироткіна, – наш ліцей відомий своїм інноваційним підходом, а використання штучного інтелекту в освітньому процесі – це один із найактуальніших і найперспективніших напрямів, необхідний навіть не у найближчому майбутньому, а вже сьогодні».
Форум на всіх локаціях розпочався з привітання Міського голови Бориса Філатова та керівників департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, а далі в кожній секції стартувала власна програма.
У єврейському ліцеї ведучими секції були: заступниця директорки Тетяна Сироткіна та штучний інтелект на ім’я Артур. Вони спочатку представили двох основних спікерів: Володимира Гнатушенка – професора, завідувача кафедри інформаційних технологій і комп’ютерної інженерії Дніпровської Політехніки, експерта МОН з питань штучного інтелекту, та Тетяну Бутурлім – педагогиню й директорку Центру мовної та цифрової освіти «Школа успіху». А потім вони запропонували сформувати три групи, які за допомогою досвідченого викладача та з використанням нейромереж, різних моделей ШІ та спеціальних програм, підготують проєкти, пов’язані з різними дисциплінами – з інформатики, англійської мови та української мови й літератури.
Першу групу вела Ольга Борисенко, яку представили як «фахівчиню, що перетворює управлінські завдання на прості рішення за допомогою ресурсів Штучного Інтелекту». Другу групу очолила Алла Литвиненко, про яку сказали «педагог, чий урок англійської разом з ШІ можна сміливо подавати на Netflix». Лідеркою третьої групи стала Світлана Чернишова – «учителька української, яка настільки творчо працює з нейромережами, що навіть алгоритми починають римувати».
Під таким компетентним і креативним керівництвом директори дитячих садочків, шкіл та училищ підготували чудові проєкти, які представили у заключній частині секції, і які справили на всіх велике й позитивне враження. Завершилася ця секція першого освітнього форуму «Дніпро. Стійкість. Розвиток» колективним та індивідуальним фотографуванням у спеціально обладнаній фотозоні з хмаринками, що допомагали зробити стильне селфі, яке одразу дасть зрозуміти кожному підписнику в соціальних мережах: «Так, я в темі ШІ».
«Це була дуже важлива й відповідальна подія для нас, ми з великою радістю взяли участь у міському освітньому форумі «Дніпро. Стійкість. Розвиток», – говорить директорка єврейського ліцею Олена Краснова, – завдяки турботі Єврейської громади Дніпра та її Головного рабина Шмуеля Камінецького наш ліцей поєднує багатовікові традиції виховання й освіти з найсучаснішими технологіями та інноваціями, що так важливо в сучасному світі».