Дети на каникулы, а учителя еврейской школы продолжают учиться

Дети на каникулы

Учителя еврейской школы Днепра им. Леви-Ицхака Шнеерсона (НВК №144) не прекращают процесс самообразования и повышения квалификации, поиск новых методик и информационно-коммуникационных технологий должен быть постоянным. Недавно Дарья Баркова и Ирина Перепечкина получили сертификаты, удачно пройдя обучение в программе «Цифрова компетентність вчителів» проекта «Школу-вгору». И на каникулах решили поделиться своими знаниями со всем педагогическим коллективом еврейской школы Днепра.

«В перервах між заповненням журналів, підписанням особових справ, розробки свідоцтв НУШ, вчителі КЗО НВК 144 ДМР поринають у світ цифрових технологій разом з проєктом «Школу-вгору», – рассказала участница проекта «Школу-вгору», учитель начальніх классов Дарья Баркова, – уважно та з цікавістю колеги приймали участь у першому модулі.

Почали з тренінгу «Цифрова безпека. Приватність. Акаунт у соціальних мережах». Були розглянуті важливі питання: як захищати свій смартфон, персональні дані; як уникати шахрайства та фішингу; розібрались з програмами для зберігання паролів, створювали власний унікальний пароль.

Розпочавши другу частину з «енерджайзеру» ми відкрили для себе світ хештегів та вчилися добирати хештеги до статті, а потім вже використовувати у своєму дописі у фейсбуці.

Звернули увагу на важливість самопрезентації педагога у соціальних мережах: створювали обліковий запис у фейсбуці; розбиралися з налаштуваннями приватності; навчилися правильно висвітлювати події у соціальній мережі фейсбук та створювати дописи з використанням хештегів.

Далі ми поринули в МОДУЛЬ 2 «Цифрова компетентність сучасного педагога» та працювали дуже зосереджено і багато, бо розбирались з багатьма інтернет ресурсами, які можна використовувати у роботі. Потім розглянули Mentimetr та WriteReader, як окремі програми для використання під час формувального оцінювання, та основні компоненти оцінювання НУШ.

Після «енерджайзеру» почали працювати з другою частиною модуля і розбиралися з E-портфоліо. Розібрали особливості презентації в PowerPoint, структуру та наповнення, а також спробували створити власне портфоліо за допомогою сервісів Google, а саме GoogleSites.

Далі ми пірнули з нашою командою у досить складний модуль «Інклюзивна освіта. Цей світ належить всім». Наші вчительки багато працюють та вдосконалюють свої навички у цій темі, тож було цікаво розширити горизонти та поспілкуватися. Були розглянути наступні важливі теми, таки як діяльність педагога та асистента вчителя та дитини під час дистанційної або змішаної форми навчання; на практиці спробували різні додатки для роботи з дітьми з особливими потребами, пірнули у віртуальну реальність разом; також працювали над створенням інтерактивного плакату Thinglink та провели цікаві «енерджайзери», так приємно дивитися на посмішки колег, а також рефлексію.

Я вдячна своїм колегам за вміння працювати, слухати і не дивлячись на останні сили перед відпусткою ми результативно навчаємося і вже з вересня будемо практикувати багато фішок з учнями.

Дякуємо за можливість піднімати цифрову освіту та підвищувати свій професійний рівень».