Ученики еврейской школы на классных часах знакомились с праздничными и важными датами месяца декабрь

Ученики еврейской школы на классных часах знакомились с праздничными и важными датами месяца декабрь

В еврейской школе Днепра «Ор Авнер Хабад-Любавич» им. Леви-Ицхака Шнеерсона прошли классные часы, посвященные важным датам месяца декабрь.

«У школі пройшла серія виховних годин, – рассказала нашему сайту завуч школы по воспитательной работе Татьяна Сироткина, – класним керівникам було запропоновано самостійно обрати тему, бо грудень місяць багатий визначними датами, такими як: Міжнародний день людей з інвалідністю, Міжнародний день волонтера, День збройних сил України, День прав людини та інші.

Щороку разом із світовою спільнотою Україна відзначає день людей з інвалідністю. Разом з нами живуть люди, фізичні можливості яких обмежені. Цей день не є святом, він покликаний привернути увагу до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності і благополуччя, акцентує увагу суспільства на перевагах, які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Класний керівник 7-б класу Ольга Борисенко виховну годину присвятила проблемам людей з обмеженими можливостями.

Також у грудні відзначають День волонтера. Міжнародний день волонтерів в ім’я економічного і соціального розвитку – один з міжнародних днів ООН, присвячений особам, що займаються волонтерством. Серія виховних годин, присвячених волонтерському руху, пройшла у 2-а класі, класний керівник Світлана Палюх; у 3-б класі, класний керівник Вікторія Плінер та у 7-а класі, класний керівник Олена Ільченко. Учні дізналися про започаткування цього свята, познайомилися з поняттям «волонтер», дізналися про волонтерську діяльність українців.

Виховну годину до Дня Збройних Сил України для учнів 4-а та 4-б класів провела Дар’я Баркова.

Виховні години, присвячені тижню правових знань, пройшли для учнів 1-а класу, класний керівник Гаяне Аракелян, та для учнів 5-б класу, класний керівник Люся Беграгян. Учні говорили про права, закріплені в основному документі нашої держави – Конституції України, та про Декларацію прав дитини. На прикладі всім відомих казок шукали персонажів, які порушували права, та постраждалих. А ще багато грали, рятували казкових героїв, дискутували.

Були проведені виховні години, спрямовані на формування певних навичок та якостей особистості. Так, для учнів 2-б класу Світлана Кислицька провела виховну годину на тему «Щастя в житті людини». Учні «пробіглися» кольоровою веселкою та визначили сім кольорів щастя – сім основних цінностей, які роблять людину щасливою. І, звісно, мріяли про щасливе майбутнє в мирній, сильній, вільній Україні.

Учні 5-а класу з класним керівником Оленою Устіч провели урок Добра. Учні міркували про значення добра в житті людини, дивились та обговорювали відео-сюжети по ввічливість, взаєморозуміння, повагу і чесність.

У 6-а класі учні з класним керівником Аллою Литвиненко говорили по Успіх. Які ознаки успіху? Як стати успішною людиною? Що ми можемо зробити вже сьогодні? Як у майбутньому досягти успіху?

У 6-б класі Світланою Чернишовою була піднята дуже серйозна тема – тема булінгу в учнівському середовищі. Як не стати жертвою булінгу? Як діяти, якщо ти став об’єктом цькування або спостерігачем? Розібрали алгоритм дій та прослухали цінні поради.

У 8 класі, де класним керівником є Вікторія Клєвцова, вирішили замислитися над вибором професії. І навіть відсутність світла у вчительки вдома не завадила провести урок з мобільного телефону, бо вчитель – то не просто професія, Вчитель – це покликання! Доречи, професію вчителя сьогодні також обговорили, але охочих стати у майбутньому учителем серед учнів 8 класу не виявилось.

10 клас зі своїм класним керівником Оленою Раскіною сьогодні вирішив продовжити культурні мандри та вирушив до Лондона, де побував в різних всесвітньо відомих музеях.

А учні 9 класу та класний керівник Галина Кидалова і учні 11 класу з Тетяною Сироткіною підняли дуже важливу для старшокласників тему академічної доброчесності. Що таке плагіат та інтелектуальна власність, фабрикація та фальсифікація, списування та обман, хабарництво та необ’єктивне оцінювання? На такі питання учні отримали відповідь. Також з’ясували на яких принципах базується академічна доброчесність та яка відповідальність передбачена за порушення академічної доброчесності. Наприкінці поміркували над цитатами видатних українських та зарубіжних поетів, письменників, діячів науки і культури».