Зимние каникулы в еврейской школе Днепропетровска «Ор Авнер Хабад-Любавич» им. Леви-Ицхака Шнеерсона № 144 для учителей завершились большим педагогическим советом, на котором не только подводили итоги первого полугодия, но и рассматривали очень важный вопрос, сформулированный в законе Украины об образовании в статье 42 как «Академічна доброчесність».
«Вчитель – від слова «вчити» та «вчитися». Отже навчаємо дітей та навчаємось самі. Під час зимових канікул на педагогічній раді обговорюємо питання академічної доброчесності, – рассказала нашему сайту заместитель директора еврейской школы по воспитательной работе Татьяна Сироткина, – академічна доброчесність дуже важливе поняття, що базується на шести простих та зрозумілих цінностях: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та відвага. Повага до власної думки починається з поваги до думок інших, а повага до власного тексту – з поваги до чужих.
Тому педагоги нашої школи на педраді шукали відповіді на такі питання: Як уникнути плагіату та самоплогіату? Що таке інтелектуальна власність та авторські права, фабрикація та фальсифікація, чим загрожує списування та необ’єктивне оцінювання? Як ці поняття донести учням і виховати їх академічно доброчесними людьми, здатними поважати працю людей і не зазіхати на чужу інтелектуальну власність? Як навчити учнів користувалися літературними та інтернет-джерелами, правильно цитувати та оформлювати роботи з дотриманням всіх норм і вимог законодавства?
Також вчителі отримали методичні матеріали, корисні посилання на відео-лекції та вебінари для роботи з учнями».






