В еврейской школе Днепропетровска «Ор Авнер Хабад-Любавич» им. Леви-Ицхака Шнеерсона традиционно большое внимание уделяют участию учеников в конкурсах и олимпиадах, в том числе международных, как важному инструменту повышения уровня знаний учащихся и развитию их творческих способностей. Особой популярностью пользуется Международный математический конкурс «Кенгуру», в котором школа принимает участие уже в четвертый раз.
В конкурсе принимают участие все возрастные группы учеников – со 2 по 11 класс, причем количество участвующих растет год от года. Рекордсменом этого года является пятый класс – в конкурсе принимают участие 16 учеников из 21. Специализированный математический конкурс очень популярен у учеников, в нем решили принять участие 104 ученика (а в прошлом году участвовало около 60 человек).
Ребята ответили на весьма непростые и каверзные вопросы конкурса этого года, заполнили соответствующие бланки, которые уже отосланы организаторам. Теперь мы с нетерпением ждем оглашения результатов, подведения итогов и, разумеется, чествования победителей, так как не сомневаемся, что ученики еврейской школы выступят достойно и подтвердят высочайший уровень образования, который дают по всем предметам, в том числе и по математике, в этом учебном заведении.
Организатор и ответственной за проведение «Кенгуру» в еврейской школе Днепропетровска «Ор Авнер Хабад-Любавич» им. Леви-Ицхака Шнеерсона – учитель математики Ирина Шулешко, а курирует проведение конкурса завуч по науке Татьяна Ивашкова, которая любезно предоставила нашему сайту информацию об этом конкурсе, которую мы с удовольствием публикуем.
«Ще на початку 80-х років XX століття Пітер Холлоран, професор математики з Сіднею, вирішив організувати новий тип гри-конкурсу для австралійських школярів: підбірку задач із варіантами відповідей, перевірку яких здійснює комп’ютер. Тисячі школярів могли взяти участь у грі одночасно. Успіх австралійського національного математичного конкурсу був надзвичайний.
У 1991 році два французьких математики вирішили провести цю гру у Франції, назвавши її «Кенгуру» на честь своїх австралійських колег. Перша гра зібрала 120 000 учнів коледжів. Пізніше конкурс охопив також школярів та ліцеїстів.
У липні 1993 року французькі організатори «Кенгуру», з метою поширення конкурсу, влаштували зустріч у Парижі для керівників математичних змагань європейських країн. Запрошені математики були вражені успіхом Франції, адже у 1993 році там зібралося близько 500 000 учасників конкурсу.
У травні 1994 року математики Білорусії, Угорщини, Іспанії, Голландії, Польщі, Росії і Румунії вирішили започаткувати цей конкурс і у своїх країнах, що забезпечило подальший потужній успіх гри.
У липні 1994 року в Страсбурзі на Раді Європи Генеральна асамблея організувала Асоціацію «Кенгуру без кордонів». Тепер Асоціація об’єднує учасників з-понад 30 країн, однією з яких є Україна. Мета асоціації — поширення математичної культури та організація конкурсу «Кенгуру», який в один день проводиться в навчальних закладах усіх країн-учасниць. Мета конкурсу – дати школярам матеріал для розумової гімнастики та тренування кмітливості, розвивати в них інтерес до «цариці всіх наук» — математики.
Конкурс «Кенгуру» має на меті не лише зацікавити дітей математикою, – це і спроба об’єднати навколо вирішення спільних проблем вчителів математики з різних областей України.
Форма проведення конкурсу — запитання з вибором запропонованих відповідей. Конкурсантам пропонують 30 завдань, до кожного з яких додаєтьс