Во время весенних каникул в еврейской школе Днепра «Ор Авнер Хабад-Любавич» им. Леви-Ицхака Шнеерсона (официальное название – комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс № 144 «спеціалізована школа з поглибленим вивченням івриту, історії єврейського народу, єврейських традицій – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради) прошел «Педагогічний Хакатон – 2023».
«Канікули в школі – це відпочинок для учнів та продуктивна методична робота для вчителів, – рассказала нашему сайту завуч школы по воспитательной работе Татьяна Сироткина, – цього разу це був не методичний семінар, не майстер-клас, не конференція. Цього разу це Хакатон.
Традиційний Хакатон – це захід, під час якого різні спеціалісти в галузі розробки програмного забезпечення інтенсивно і згуртовано разом працюють над розв’язанням якоїсь проблеми.
В школі існує практика проведення учнівських Хакатонів «Інженерні винаходи для іудаїки». Але Хакатон для педагогів – це нова форма проведення освітньої діяльності педагогів.
Педагогічний Хакатон – інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє пошуку нових методів роботи, активізує ефективну комунікацію між учасниками заходу, дозволяє розширювати коло партнерських зав’язків у реалізації освітніх та виховних проектів.
У розробці ідеї та її втіленні, підготовці матеріалів до Хакатону та його проведенні брали участь адміністрація школи: директор Олена Краснова та заступники директора Марина Кручініна, Тетяна Івашкова, Тетяна Сироткіна, Ірина Перепечкіна.
Роботу журі очолила заступниця директора «Освітньої траєкторії» м. Дніпро Людмила Бондаренко, до складу журі конкурсу увійшли адміністрація та психолог школи Валерія Клевцова.
Вчителі були об’єднані у 4 групи, перед якими були поставлені наступні завдання:
– отримати 4 методичні розробки навчальних занять;
– побачити втілення планів у форматі навчальних занять;
– почути 4 професійні, вдумливі, конструктивні самоаналізи навчальних занять;
– відчути атмосферу творчості, здорового змагання, доброзичливості, креативності.
Для роботи вчителям були надані наступні матеріали:
– навчальна програма з предмету;
– календарно-тематичне планування з предмету;
– підручник;
– характеристика класу (від класного керівника);
– характеристика дитини з ООП (з рекомендаціями психолога);
– інформація про вікові особливості здобувачів освіти;
– доступ до мережі INTERNET;
– консультації з колегами.
– критерії оцінювання:
– уроку;
Кожна група отримала свій клас та тему уроку:
Група №1 у складі Аракелян Гаяне (вчителька початкових класів), Ільченко Олена (вчителька української мови), Раскіна Олена (вчителька англійської мови), Сабіна Вікторія (вчителька англійської мови), Шулешко Ірина (вчителька математики) працювали над розробкою уроку в 4 класі «Природні зони України. Степ».
Група №2 у складі Баркова Дар’я (вчителька початкових класів), Беграгян Люся (вчителька фізики), Бойченко Тетяна (вчителька фізики), Романюха Олена (вчителька інформатики), Устіч Олена (вчителька математики) працювали над розробкою уроку в 5 класі «Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою».
Група №3 у складі Борисенко Ольга (вчителька інформатики), Кідалова Галина (вчителька географії), Скитяшина Ольга (вчителька історії), Чернишова Світлана (вчителька української мови), .Ященко Діана (вчителька початкових класів) розробляли урок математики в 6 класі за темою «Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. Розв’язування вправ».
Група №4 у складі Берегова Світлана (вчителька історії), Білярчик Тетяна (вчителька фізкультури), Клевцова Вікторія (вчителька біології), Литвиненко Алла (вчителька англійської мови), Плінер Вікторія (вчителька початкових класів) занурились у географію 8 класу та розробили урок на тему «Корисні копалини України. Паливні корисні копалини»
Робота Хакатону тривала два дні. Перший день закінчився презентацією плану уроку. На другий день групи проводили урок за даною темою, учнями при цьому були представники інших груп. Після проведення уроків групам було запропоновано дати самоаналіз проведених уроків.
Кожен етап Хакатону оцінювало журі та кожна група за певними критеріями. В кінці кожного конкурсного дня була проведена рефлексія, під час якою вчителі ділилися своїми враженнями, ставили питання, висловлювали побажання, відмічали «перлинки та родзинки», мали можливість поаплодувати колегам та «вставити свої 5 копійок». В кожному змаганні має бути свій переможець.
Переможцями «Педагогічного Хакатону – 2023» стала команда у складі: Баркова Дар’я (вчителька початкових класів), Беграгян Люся (вчителька фізики), Бойченко Тетяна (вчителька фізики), Романюха Олена (вчителька інформатики), Устіч Олена (вчителька математики).
Вітаємо переможців!!!!
І хоч команда-переможець (за правилами Хакатону) лише одна, ми впевнені, що перемогли всі! Ці два дня були неймовірні і фантастичні! Наші вчителі продемонстрували високий рівень професійної майстерності, талант, креатив, віртуозне володіння сучасними педагогічними та інформаційними технологіями. Браво! Аплодуємо стоячі!».



























